جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۷:۳۷

مهار آتش سوزی یک خط لوله گاز در ایالت پنسیلوانیای آمریکا

باشگاه خبری فراساحل: در پی مهار آتش سوزی بزرگ یک خط لوله گاز در شهر سیلم در ایالت پنسیلوانیای آمریکا مقامات دستور تخلیه این شهر را لغو کردند. به گزارش گروه خبری کاکس، پس از مهار آتش سوزی بزرگ در شهر سیلم در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، مقامات این شهر دستور تخلیه شهر را لغو کردند. در ساعت ٠٨:٣٠ صبح به وقت محلی، خبر انفجار خط لوله یاد شده  در این شهر گزارش شد. گروه امداد صبح روز جمعه (١٠ اردیبهشت) به محل انفجار اعزام شد. طبق گزاراش گروه‌های امداد، هنگامی که آنها بر سر صحنه رسیدند چیزی جز شعله آتش نمی‌دیدند. گزارش حاکی است اداره حفاظت از محیط زیست نیز نیروهای خود را به صحنه اعزام کرد.

باب روساتی، مسئول آتش نشانی منطقه، گفت کسب و کار عادی می‌تواند در منطقه حادثه دیده از سر گرفته شود. با این حال، بخشی از جاده همچنان بسته خواهد ماند تا گروه امداد میزان خسارت را ارزیابی کند. مرد جوانی که در خانه ای در فاصله ١٥٠ متر از انفجار بود دچار سوختگی شد و به بیمارستان انتقال یافت و خانه وی ویران شد. دو خانه دیگر نیز در نزدیکی محل وقوع حادثه آسیب دید. گروه های مختلف آتش نشانان برای خاموش کردن آتش به صحنه اعزام شدند که به نظر می‌رسد ساعت ٠٩:٣٠ روز حادثه آتش تحت کنترل آنها در آمد. پلیس محلی در حال بررسی علت وقوع این حادثه است.



  کد خبر : 1608
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :